Samorząd
Plan pracy w roku szkolnym 2024/2025
TERMIN |
ZADANIA |
FORMA REALIZACJI |
IX
|
Inauguracja roku szkolnego | Przygotowanie dekoracji.
Przygotowanie uczniów do udziału |
Wznowienie działalności SU | Wybranie samorządów klasowych.
Przeprowadzenie wyborów do Rady SU. Opracowanie planu pracy. |
|
Dzień Chłopaka | Gazetka okolicznościowa.
Imprezy klasowe. Dyskoteka. Życzenia dla wszystkich chłopców. |
|
X
|
Obchody Dnia Edukacji Narodowej | Gazetka okolicznościowa.
Włączenie się w przygotowania |
Przyjęcie nowych uczniów w poczet szkoły |
Apel okolicznościowy. | |
XI
|
Pamiętamy o Miejscach Pamięci | Zapalenie zniczy na grobach harcerzy i żołnierzy. Odwiedzanie grobów zmarłych pracowników szkoły. |
Dzień Odzyskania Niepodległości | Zgłoszenie szkoły do obchodów ogólnopolskich. | |
Andrzejki | Imprezy klasowe.
Gazetka okolicznościowa. Dyskoteka. |
|
XII | Mikołajki | Gazetka okolicznościowa. |
Święta Bożego Narodzenia | Okolicznościowa gazetka. | |
I | Podsumowanie pracy w I semestrze. |
Zebranie rady SU.
Ewaluacja planu. |
II | Szkolne Walentynki | Organizacja poczty walentynkowej. |
Dzień Bezpiecznego Internetu | Włączenie się o organizację akcji. | |
III | Dzień Kobiet
|
Słodkie wypieki dla koleżanek wykonane przez uczniów Szkoły Branżowej I stopnia. Nagranie życzeń na stronę internetową szkoły. |
Światowy Dzień Zespołu Downa (Dzień kolorowej skarpetki) | Włączenie się w organizację obchodów. | |
IV | Światowy Dzień Świadomości Autyzmu | Gazetka okolicznościowa.
Włączenie się w organizację obchodów. |
V | Uchwalenie Konstytucji 3 maja | Gazetka okolicznościowa. |
VI | Dzień Rodziny z Dzieckiem Niepełnosprawnym |
Wsparcie działań organizacyjnych pikniku. |
Podsumowanie pracy SU
|
Zebranie podsumowujące działania SU w bieżącym roku szkolnym. |
|
Zakończenie roku szkolnego | Włączenie się w przygotowania do uroczystości. Przygotowanie uczniów do udziału |
|
Cały rok | Udział w akcjach: Góra Grosza, Zbieramy nakrętki. | Nawiązanie współpracy ze Szkolnym Kołem Wolontariatu.
Organizacja zbiórki nakrętek i monet. |